Atpakaļ uz sarakstu Printēt 5. Nov. 2012

Lielākā daļa pasažieru sociālajos medijos interesējas par satiksmes jaunumiem

Ievērojams vairākums pasažieru, kas seko līdzi "Rīgas satiksmes" publicētajai informācijai sociālajos medijos, galvenokārt vēlas operatīvi uzzināt satiksmes jaunumus un aktuālās izmaiņas, liecina "Rīgas satiksmes" interneta lapā oktobrī veiktā aptauja.

Kopumā 76 % aptaujas dalībnieku atzīst, ka, viņuprāt, sociālajos medijos "Twitter", "Facebook" un "Draugiem.lv" vislielākā nozīme ir aktuālajai informācijai. 10% respondentu vēlas, lai nākotnē "Rīgas satiksmes" sociālo mediju kontos būtu vairāk fotoattēlu un interesantu faktu, bet 9% vēlas saņemt atbildes uz aktuāliem jautājumiem. Savukārt 4% aptaujas dalībnieku vēlētos vairāk informācijas par uzņēmuma ikdienu un darbinieku gaitām. Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 1000 "Rīgas satiksmes" interneta lapas apmeklētāju, un tā tika veikta šī gada oktobrī.

Atgādinām, ka "Rīgas satiksme" aktīvu darbību sociālajos medijos "Twitter", "Facebook" un "Draugiem.lv" uzsāka 2011.gada oktobra sākumā. Gada laikā "Rīgas satiksmes" kontam "Twitterī" ir pieteikušies 1403 sekotāji, "Facebook" mājas lapā "Rīgas satiksmei" ir pieteikušies 457 sekotāji, bet "Draugiem.lv" – 330 sekotāji.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

 


20361862
Citi saziņas veidi